duka lara :(



heyy , mang da lame ta update blog . mcm mcm happen weyhh . law masok hary nie da sebulan ayunn ta update blog . antare reason ta update :
1 . bz kje
2 . patah haty
3 . konflik jiwe 
4 . otak aku jam lagi terok dri jam kt kl
5 . law aku onl , aku ta taw aku bukak page ap . mase aku terbuang cm ue jaa
6 . nges jaa 
7 . bukak page len
8 . tggu txt si dia even aku taw dy ta kn rply txt aku ==''
9 . aku tdo
10 . ehh , mcm mcm laa reason aku . haha .

hmm , susah doe law da syg owg . ayun ta penah syg owg cm ayun syg dy . hahai . remok siaa haty dye layan ayunn cm nie . owg len hanye mampu melihat senyuman yg terukir p dalam haty nie tak sape yg taw bhai . sorg sorg pth an haty aku . ayunn da rase da cmne jd patong . wahh ! hebatt rase nye . ayunn nie bukan jenis easy come easy go cm grenade ue . law da syg owg an hanye tuhan jaa yg taw mcm ne perasaan ue . mang aku ngah berduke now . kekdg lepak ngn mber pon aku bole nges . ta pcl pcl kne pggil tissue an . ''mang haty tissue a kaw nie'' nie ayt ezat . saboo ja laa aku . kt tmpt kje lak pnah taw ayunn msok kje thn tetbe nges . pehh , susah bhai . muke dy jaa ad kt setiap pelusuk haty aku nie . haa . da ue mule laa aku dgr lagu sdey sdey , thn ta pcl pcl aer mate aku jatoh tnp dipinte . yes , ayun accpt ayun mang cenggeng . sbb ue a sng kne pijak , sng kne maen perasaan , sng kne hurt . ehh , mcm mcm laa . da ue mule laa status kt fb aku sume sdey sdey . da ue dak dak sebok tnye kaw oke kaw oke . da a aku mlz na ckp . haa . now , aku tgok jaa hp aku . bile laa seyhh kaw na berbunyi . bile seyhh name si dia na terpampang kt screen aku . oke oke , sbg manusia ayunn mang kne bersaboo law ta saboo da lame laa weyhh aku bako . haa . ayunn rindu kucing ayunn . sume da ta ad kt umah . dulu if sowg sowg kt umah ad kuceng yg teman an . wat homework sume . if ngah sdey ayunn ckp jaa ngn dy even dy ta phm an dy still bg respon kt ayunn . pnjt sne laa pnjt sini laa . try na hiburkn haty ayunn . da ue tdo ngn ayunn . manje gilee . p skunk da ta ad . da ta ad yg na dgr story ayun mcm kaw kuceng . ehh , name kuceng ayunn fernando torres taw . hee . ayunn rindu awk torres . rindu sgt :'( now sume owg pergi termasok laa peneman haty aku . pergi tnp dipinte . fine . asal awk bhgie sy rele :')

2 comments:

nadz said...

nad suka someone nie. tapi nad taknak cakap nad suka dia. dia diam je. lagi perit :'(

AyuNi sALLeH said...

luah kn haty mu . at least ta rase beban sgt kt haty . haha . bukan ap . takot hilang dy t . mcm ayunn