aku bukan william shakespeare . haha

na share somethng nie . act an , ayun suke puisi aw . bhaha . ad owg angap puisi ue membosan an . p aku ta . ta kesah a bhase ap . ayunn lyn ja sume . universal bhai . aku rase an puisi ue indah . ad mksod yg tersurat n tersirat . haha . aku pon rase bhase ue indah . ag satu antare sbb aku suke puisi an myb sbb aku terpengaroh ngn bpk aku kott . aku nie sng terpengarohh . haha . bile bpk aku g endon ke ap mst dy beli buku . salah satu buku yg wajib dibeli buku puisi . law na bnding kn bhase or sastera antare due negare nie an . negare sane lagi hebatt . bukan aku ta patriotik ke ap . kowg pker sendiri laa sbb nye t aku ckp t mcm mcm kowg hentam aku . haha . p aku ckp nie keyataan . haha . mlz aku na membebel . dan aku nie bukan lah william shakespeare . dan aku pon lagi suke ckp bhse pasar . haha . p aku ta suke ckp rojak oke . hmm , just na share salah satu puisi yg aku suke jaa . nie haa . dlm cerite box office ada apa dengan cinte :) . tetibe aku teringat . tu yg aku post nie .  haha



Kulari ke hutan kemudian menyanyiku

kulari ke pantai kemudian teriakku
sepi, sepi dan sendiri
aku benci

Aku ingin bingar
aku mau di pasar
bosan aku dengan penat
dan enyah saja kau pekat
seperti berjelaga 
jika ku sendiri

Pecahkan saja gelasnya
biar ramai
biar mengaduh sampai gaduh

Ah...ada malaikat menyulam
jaring laba-laba belang
di tembok keraton putih
kenapa tak goyangkan saja loncengnya
biar terdera

Atau aku harus lari ke hutan
belok ke pantai .........

No comments: