you r the best waiter ..

huu . 1 st day kje ue laa gelaran yg aku dpt . haa . bukan dri manager taw . manager ckp aku oke jea kje . aku just ckp yg aku da biase lyn customer . haa . p yg ckp custoner cine manager dri singapore . haha . pnt gak aku lyn dye nie . sume bnde dye na rase . terpakse laa aku amek an . mmber bru, dilla ckp '' emm, lyn laa kaw smpai lebam '' . mang lebam pon . p aku dpt duet dri customer ue . haha . dilla ckp . bru 1 hary aku kje da dpt duet dri customer . haa dahsyat . p ta ad laa dahsyat sgtt . biase jea aku rase . haa . asst manager abg anuar . haa . lyn kpale dak dak nie best gak . berdekak doe kt sane . haa . enjoy laa . pnt pon ta bp na pnt yg pnteng aku ta bole kje 12jam laa . haa . ta larat laa aku . anti body ta kuat . hee .

emm 2nd day :
hahai . pepagi lagi aku da terkene . pehh , mang aku bengang laa weyhh ngn uncle ue . emm , mase aku ngah lap cermin an tetbe ad uncle ue dtg dye tnye '' dik , mcm mne nak pegi dkt tmpt kastam ?'' sbb da rami sgt owg tnye an so aku jwp jea laa an naek tingkat ats laa yg pnteng detail gilee laa weyhh aku terang an kt uncle ue . tetbe dye jeret ''nuar , bgos laa anak buah ko nie . dye bg aku detail nye jln na g kastam '' pehh , jgn ckp laa mcm ne aku bengang an . sumpaaa doe . mang bengang gile . nuar ketawe an jea aku . adoyy . haha . nsb baek aku ckp btol . law salahh . lagi laa bengang aku . emm , nie blom aku msok lagi cte sal aku mimpi manager call aku suruh dtg kje . mase ue aku lupe na msok kje .pehh terbgon aku lepas mimpi ue . haha . aku cite laa kt dilla , dilla pnye ktawe .adoy . dye ckp bru bp hary kje ko da mimpi abg enal . abg enal ue manager aku . haha . bangang taw dilla . dye ckp aku rindu abg enal . jadahhh . haa . pas ue yg ta bole blaa nye eck nye kje dye bole ckp kt nuar yg aku mimpi dye . pehh , da laa nuar ue suke melayan owg . dye da laen mcm da kt aku . haha . nie sume dilla nye pcl . LOL . haha . yg pntng sejak kje nie on9 pon aku da jarang ap lagi update blog . haha . if ad mase aku update oke . haa . tc sume

No comments: