maaff ,

hye , 
sorry ayunn da lme ta update blogg . 
bz . saket haty , konflik jiwe n bermcm mcm lagi . 
haa , susah na phm haty org , lagi susah na jge haty org , 
buadd tu salah buadd nie salah . 
haishhh , 
ta taw laa na ckp cmne . 
disini ayunn ingin meminta maaf ats segale kesalahan , 
kesilapan ue sume laa . haha . 
hmm , kte ta bole na tutop mulot owg , 
ta sume owg suke kte an n ta bole na puas an haty sume owg an . 
grr . 
geram na mampos . maseng maseng buadd hal . 
da cukop sabar da nie . 
even bukan salah ayunn , ayunn still lagi aw say sorry . 
da laa ayunn da malas na ckp pape ag . 
lantak kaw la na buadd ap . i dont care . 
buadd si betine ue , 
jgn buadd taekk ngn aku laa .
law ta na nasib kaw ibarat teloo dihujong tandokk baekk kaw jgn kacaw ketenangan idop aku . 
aku diamm ja nie , kaw jgn smpai muke kaw aku humban dlm jamban skolah . 
fucker . 
maaf krn berkate bergini . aku hnye tujukn kpd si betine sialan tu .

No comments: